Pogosta vprašanja in odgovori

Se akcije in popusti v obliki promocijskih kod v spletni trgovini seštevajo?

Akcije in popusti se ne seštevajo. V kolikor so izdelki na spletni trgovini že v akciji oz. je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.

Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Vse pakete pošiljamo v sodelovanju s Pošto Slovenija, pogoji in stroški pošiljanja so navedeni tukaj:

1. Cenik za dostavo naročenih izdelkov, kadar je plačilo izvedeno s kreditno kartico, ali po predračunu:

Vrednost nakupa Cena dostave
Do 100 eur, masa do 500 g 3,00 eur
Do 100 eur, masa od 500 g do 2 kg 4,90 eur
Do 100 eur, masa od 2 kg do 5 kg 6,00 eur
Do 100 eur, masa od 5 kg do 10 kg 7,20 eur
Do 100 eur, masa od 10 kg do 15 kg 8,50 eur
Nad 100 eur Brezplačna dostava


Navedene cene so celoten strošek pošiljanja, kadar plačate s kreditno kartico, oziroma po predračunu, ki ga morate upoštevati pri nakupu v naši spletni trgovini.
Brezplačna je dostava nad vrednostjo 100,00 eur oziroma če je kako drugače navedeno v trgovini.

2. Večje oziroma težje izdelke dostavljamo v lastni režiji, saj je nemalokrat potrebna tudi montaža le teh. Pogoji pa so sledeči:
Do 60 km (v eno smer) je dostava brezplačna.
Nad 60 km (v eno smer), se vsak dodatni kilometer obračuna po ceni 1,00 eur/km. Obračun kilometrov se izvaja naknadno, na podlagi podatkov iz Michelin Route Planner-ja.

3. Naročene izdelke je možno prevzeti tudi na sedežu podjetja, vsak delovni dan med 7. in 15. uro, ob predhodnem dogovoru pa tudi izven delovnega časa.
V tem primeru v košarici izberete način dostave “Osebni prevzem”.
Vse cene vsebujejo DDV.

Kot kupec imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema naročenih izdelkov na e-naslov info@tislerija.si sporočite, da odstopate od kupoprodajne pogodbe, pri čemer ne rabite navesti razloga za odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe prav tako šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek odstopa, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 14-ih dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Za vrnjene izdelke vam bomo takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, vrnili vplačani znesek. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo.
Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Več o vračilu izdelkov in natančnejših pravilih vračanja izdelkov si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja.

Podjetje Tišlerija, d. o. o. od oddaje pošiljke na pošto ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke oz. manjka vsebine v pošiljki. V tem primerih sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Prejeti paket odnesite na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Po potrditvi naročila vam na vaš e-naslov posredujemo sporočilo o prejemu naročila. Sporočilo boste prejeli v nekaj minutah, včasih proces traja tudi dlje. Ne pozabite preveriti tudi mape z vsiljeno pošto (SPAM). V primeru, da elektronske pošte ne prejmete, nam to sporočite na info@tislerija.si oz. nas kontaktirajte na telefonsko številko 040 743 718.

Rok dobave naročenih izdelkov, ki so na zalogi, je 3. delovne dni, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje.

Rok dobave naročenih izdelkov, ki niso zalogi, je 15. delovnih dni, oziroma po dogovoru.

Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.
V primeru, da ste naročili izdelek, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas bomo o tem obvestili prek vaših kontaktnih podatkov.

Seveda, naše stranke so pri nas vedno dobrodošle. Po želji in predhodnem dogovoru lahko vaše naročilo prevzamete tudi osebno. Preverite, kako do nas, tukaj.

Prevzem na sedežu podjetja Tišlerija d. o .o. je možen vsak delovni dan med 7. in 15. uro, ob predhodnem dogovoru pa tudi izven delovnega časa.

Za pomoč pri nakupovanju se lahko obrnete na nas prek spletne pošte na naslov info@tislerija.si ali nas pokličete na telefonsko številko 040 743 718.

Na voljo smo vam v delovnem času – od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro.

Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno prijaviti. Oddate le zahtevane podatke, ki so potrebni za izvedbo nakupa. Več o varnosti osebnih podatkov in varovanju vaše zasebnosti si preberite tukaj.

Če želite, lahko uporabniški račun ustvarite v zavihku “nov račun”. Tako vam bodo podatki o vaših nakupih vedno na voljo in ponovno naročilo le klik stran.

Seveda prijatelj/ica! Če želiš vedeti še kaj več o Tišleriji in nas prepoznati na ulici, si preberi več tukaj.

Je kdo rekel izziv? Telefon v roke dragi obiskovalec spletne strani, mi smo “prpravlen”. Če si bolj sramežljive sorte, nas kontaktiraj na info@tislerija.si in odpisali ti bomo v najkrajšem možnem času. Želimo sprejemati nove izzive in ustvarjati lesene izdelke, ki bodo v ponos vam in nam.

Prinesi, napiši, pofotkaj idejo in nam pošlji čim več podatkov o svoji zamisli. Potrudili se bomo in te čimprej kontaktirali. Podebatirali bomo idejo, napeli možgane in našli skupno rešitev. Vse kontaktne podatke najdeš v nogi spletne strani (beri: čisto spodaj) – na izbiro imaš telefon, mail, lahko pa nas tudi obiščeš … častimo kavo.

IZBIRA IZDELKA
Izberite želeni leseni izdelek in število kosov, ki jih želite naročiti, ter ga dodajte v košarico.

KOŠARICA
Izbrane izdelke si lahko ogledate v košarici. V košarici lahko po želji spremenite tudi količino ali izdelek odstranite. Brez skrbi nalagajte, ni je potrebno nositi po trgovini. S klikom na gumb “posodobi košarico” se vam bo prikazala posodobljena cena celotne košarice.

Po končanem brskanju v košarici pritisnite gumb “nadaljuj na blagajno”. Ne pozabite preveriti naročene količine posameznega izdelka ter vnesti promocijske kode (v kolikor ste jo prejeli) ali darilnega bona.

PRIJAVA
Za nakup v spletni trgovini prijava ni potrebna. Če želite, lahko prijavo v spletno trgovino opravite v drugem koraku nakupa. Na voljo imate dve možnosti – kot obstoječi uporabnik vnesete svoj e-naslov ali uporabniško ime in geslo, kot novi uporabnik pa ustvarite svoj račun v zavihku “novi račun”. Tako vam bodo podatki o vaših nakupih vedno na voljo.

BLAGAJNA
Sledite korakom nakupa: izpolnite zahtevane podatke in izberite način dostave ter način plačila. Več o plačevanju in dostavi si lahko preberete tukaj.

POTRDITEV NAKUPA
V zadnjem koraku nakupa še enkrat preverite izbrane izdelke in količine ter potrdite naročilo. Ne pozabite se seznaniti z našimi Splošnimi pogoji prodaje.

Na vaš e-naslov boste prejeli potrditev naročila. Da boste mirni in na tekočem, vas bomo obvestili tudi, ko bo naročilo obdelano in poslano. Od takrat naprej je vaš paket v rokah Pošte Slovenija.
Status naročila lahko vedno preverite v vašem računu.